Friday, March 15, 2013

Nešto kao odgovor.


Opet sam tu.

Znaš, mi ovde slabo gledamo boks.

Ali, iskreno te razumem zbog čega nemaš nekog vremena za pisanje.
Obradovala me je tvoja poruka od pre nekoliko dana, u kojoj si saopštio ovo za blog.
Znaš. Bitno je da započnemo.

Dođem iz grada, valjano nacuclan, i sednem za komp. Slova mi beže iz tastature, kao iz zatvora – možda i ličim na nekog nagruvanog čuvara zatvora koji je došao da ih muči. Osetim se grozno.
Pio sam neko penušavo vino, pa pelinkovac, onda pivo. U stvari, mnogo piva.
Setim se tebe, kako si mi pričao kada ste se ti i tvoji ortaci pre utakmice opijali, pa se tako unezvereni peglali s murijom, ispred svog stadiona, ili ne, možda je to ipak bilo na nekom gostovanju.

Ortak me pita šta mi je.
Ništa, kažem.
On zna da se nešto dešava sa mnom, jebeno je siguran, čim ćutim, onako zamišljen, ali ja tvrdim da je ništa. Samo jedno ništa.
Ali sada je to nebitno.

Ide mi na živce to što nećeš malo više da pišeš, samo si zaluđen tim boksom. Mislim, i ja sam lud za fudbalom, recimo, pa sam ipak uspeo da iskucam ovo što čitaš, dok je Inter trtio Totenhem, znaš onaj klub iz Londona, ali je na kraju ispao iz takmičenja. Bolelo me je to što sam propustio da vidim neke krucijalne šanse obe ekipe, pa čak i jedan Interov gol mi je pobegao, ali ćutim. I pišem.
Vidiš, i ja kenjam sad. Reći ćeš pijan sam. Pa, možda i jesam. I sutra ću da zaboravim da sam pokušao da te napušim zbog boksa. A vidiš, i ja budala ti dosađujem, a ne shvatam da je za tebe boks kao za mene fudbal. Ili možda shvatam? Već sam napisao da se pržim na fudbal.
Neka me.  

Piši. To je to za sada.

Pijani,
Captain McSheffrey.

No comments:

Post a Comment