Thursday, March 28, 2013

Pesmice

ZUJANJE

nikada ranije nisam čuo ovako snažno zujanje u glavi
nakon košmara u kojem me progoni buka od instalacija koje su popucale
u mojoj kući i okolnim kućama, kao da komšiluk i ja živimo u raštimovanoj trafostanici.

i prozori su se raspali na paramparčad
i zidovi su se obrušili kao pogođeni granatom.

imao sam komšare i pre
ali nikada nisam čuo ovakvo nesnosno zujanje u glavi.

kada sam se probudio čuo sam zvuk motorne testere
što dolazi odnekud iz daljine.


SOBA

Izludeću od memljivog zadaha sobe
u kojoj provodim dane i noći zureći u šljašteći pravougaonik
postavljen na stolu,
izludeću od rotirajuće kancelarijske stolice i plavog rokovnika
u koji zapisujem sve što osećam i što sam prećutao ocu i drugovima,
izludeći ali ću isto tako izludeti od izluđenosti zbog pomisli
da svega toga jednog dana neće biti.

K.M. 2013.

No comments:

Post a Comment