Sunday, March 24, 2013

Pesma


Računar se ugasio
sam od sebe.
Izvukao sam pisaću mašinu
jer nisam imao šta drugo da radim.
Izvukao sam i teftere
i prekucavao stare stvari
dok se veš okretao u mašini.
Dobio sam ponudu za posao
i odbio je iako nemam ni dinar u džepu
ali
jebite se!
Ne želim da radim za 20.000 dinara!
Odbij mi put za glavni grad
i sendvič-dva dok sam na poslu
i cigarete i internet i račun za telefon
i eto me ponovo bez dinara
Radije ću gledati Srbija-Hrvatska
iznova i iznova
i tapšati Kolarovu
ili tražiti razloge da ne pljujem selektora.
Predveče sam nekako uspeo da uključim
računar.
Posle toga sam vratio mašinu na svoje mesto.
Proverio sam da vetar ne odnese
posteljinu obešenu o štrik.
Neverovatno koliko me je podsetila
na naš vezni red.
Truli, I.Pelin

No comments:

Post a Comment