Tuesday, April 2, 2013

PESME & SLIKA





SVAKI PUT

Svaki put kada ga pitam
šta mu je, on odgovara: ,,Ništa. Čitam.''
I pravi se da čita
ali krajičkom oka opažam njegov pogled
koji me prati dok se vraćam u svoju odaju.
I shvatim da mu je teško da živi bez moje majke
ali ne želi da se i ja osećam kao on, poražen i pogubljen. 


GRAD MONSTRUMA

Čujem usred noći otkucaj zidnog sata kupljenog u Trstu '77.
Otvaram oči da bih rasplinuo mrak
ali mrak je sveprisutan kao moja želja da se vrate dani 
kada je ovaj grad monstruma u noći bio lep. 
Sinoć sam video duha u parku, i bio je proziran 
od njega beše samo nesigurna kontura,
prošao je pored mene i kao da je nekakva šklopocija
samo se čulo ''tik-tak'', kao da umesto srca ima sat.
Ali znam da šklopocije nemaju srca
i taj monstrum u noći nestao je
i sada je oživeo i zaposeo ovaj zidni sat iz Trsta što je kupljen '77.
Kraj prozora sam ugledao nekakvog monstruma sličnog onom iz parka
i raskolačio je oči. Bio je to njegov brat.

Captain McSheffrey
2013.












                                                                    Darjan, Pančevo

No comments:

Post a Comment